Deklaracja dostępności
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piłce zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony www.sppilka.gminadrawsko.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piłce zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony
internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron
internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie
dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://sppilka.gminadrawsko.pl/.
Data publikacji strony internetowej: 2025-01-01.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-02-20.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Bernard Chalasz, sppilka@poczta.onet.pl. 67 2560425
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
1. Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli.
Do górnej kondygnacji budynku szkoły prowadzą trzy wejścia: - jedno od frontu budynku - wejście główne przeznaczone dla nauczycieli, pracowników szkoły,
uczniów, rodziców i gości, - jedno od frontu budynku - wejście przeznaczone dla pracowników obsługi szkoły, - jedno od strony boiska - wejście przeznaczone dla nauczycieli, pracowników szkoły, uczniów,
rodziców i gości.
Do dolnej kondygnacji budynku szkoły prowadzą dwa wejścia: - jedno od frontu budynku - wejście przeznaczone dla pracowników obsługi szkoły, - jedno od strony boiska - wejście przeznaczone dla nauczycieli, pracowników szkoły, uczniów,
rodziców i gości.
Przejście z górnej do dolnej kondygnacji jest możliwe tylko z zewnątrz schodami od frontu i od
boiska.
Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i
słabowidzące.
W szkole nie ma podjazdów dla wózków inwalidzkich.
Gabinet dyrektora szkoły oraz sekretariat znajdują się przy wejściu głównym od frontu budynku.
2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.
Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich dostępna jest dolna kondygnacja: korytarz,
jedna sala lekcyjna, salka gimnastyczna, świetlica, szatnia oraz toaleta. W budynku nie ma windy.
Osoby niepełnosprawne ruchowo nie mają dostępności do pomieszczeń na górnej kondygnacji.
Do górnej kondygnacji budynku szkoły prowadzą schody.
3. Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach
indukcyjnych.
W szkole nie ma pochylni, platform, informacji głosowych oraz pętli indukcyjnej.
4. Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla
osób niepełnosprawnych.
Przed budynkiem szkoły nie ma wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób
niepełnosprawnych.
5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych
ograniczeniach.
Na teren szkoły można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
6. Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
W przypadku braku takiej możliwości, taką informację także należy zawrzeć.
W szkole nie ma tłumacza polskiego języka migowego oraz online. W budynku nie ma oznaczeń
w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób
niewidomych i słabowidzących.
Podstawa prawna
Rozporządzenie Rady Ministrów z 9 listopada 2017 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych Dz. U. z 2017 r. poz. 2247
Ustawa z 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Dz.U. z 2019 r. poz. 848